Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Λίγες σκέψεις για αυτούς που αγοράζουν φθηνούς τεμενάδες στην Κωνσταντινούπολη

Μιλούσα προχθές με μια παρέα, από αυτούς που κάνουν τακτικά τα ψώνια τους στην Πόλη, διασκεδάζουν εκεί… στέλνουν τα παιδιά τους για σπουδές εκεί.
Όταν τους μίλησα όχι εθνικιστικά, αλλά μόνο λογικά, ρωτώντας τους, ¨ας ξεχάσουμε τα πάντα και ας δούμε τις δύο χώρες σα μαγαζιά που πουλούν το ίδιο αντικείμενο.Είναι λογικό , έστω και αν αυτοί πουλούν πιο φθηνά εμείς να αγοράζουμε από τους ανταγωνιστές μας;¨
Απάντηση δεν πήρα παρά μόνο ότι η Ελλάδα τους πληγώνει, ότι εθελοτυφλώ, ότι οι Τούρκοι έχουν πολύ καλές υπηρεσίες, ότι ο απλός λαός μας αγαπάει…, ότι όλος ο κόσμος πάει και την Πόλη τη λέει ινσταμπούλ…
Με λίγα λόγια όλοι βάζουν τη δική τους πιο φθηνή ευχαρίστηση πάνω από το Εθνικό συμφέρον, αποδεικνύοντας φυσικά ότι δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε και αυτούς τους πολιτικούς ως άρχοντες.
Νομίζω ότι τη μάχη για μια ισχυρή Ελλάδα δεν τη δίνουμε μόνο συλλογικά, αλλά και ο καθένας μόνος του.
Ο δρόμος που μας προβάλουν τα μέσα σίγουρα είναι εύκολος και έχει αποδοχή, δεν είναι όμως σε καμιά περίπτωση ούτε επαναστατικός, ούτε προοδευτικός, ούτε προς το συμφέρον της Πατρίδας… Είναι ο δρόμος του συμβιβασμένου προβάτου .
Εγώ δεν είμαι πρόβατο, κινούμε βάση της λογικής και η λογική σε αυτή την περίπτωση λέει ότι δε στηρίζω τον ανταγωνιστή μου (πόσο τον εχθρό μου).
Φυσικά και δε με ενδιαφέρει να είμαι αρεστός σε κανέναν από αυτούς τους παράλογους που τρέχουν στην Πόλη να σκορπίσουν τα χρήματα τους επειδή τους αρέσουν οι ανατολίτικοι φθηνοί τεμενάδες…
Όσο και να πονάει η ψυχή μου, να λαχταράει η καρδιά μου να δω να ζήσω έστω και για λίγες ημέρες τη Βασιλεύουσα, δε θα πάω δε θα νομιμοποιήσω αυτό το φασιστικό καθεστώς που ακόμα ανοίγει πληγές στο σώμα της Πατρίδας μου αλλά και καταπιέζει και άλλους λαούς, ιδεολογίες κουλτούρες .
Έστω και αν είμαι ο τελευταίος θα τους κράζω για την αυτοκτονική βλακεία τους !!!