Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ο Σπύρος Χαριτάτος είναι το νο 8000 !!!!


Η Λέσχη Φίλων ΑΡΗ καλωσορίζει το μέλος με Αριθμό Μητρώου Λέσχης 8.000, Σπύρο Χαριτάτο.

Ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής τηλεοπτικής εκπομπής, εγγράφηκε (ηλεκτρονικά) χθες μέλος από την Αθήνα όπου βρίσκεται και κατά την εγγραφή του στη Λέσχη Φίλων ΑΡΗ δήλωσε:

«Ήθελα από καιρό να γίνω μέλος στη Λέσχη Φίλων ΑΡΗ, αλλά λόγω φόρτου εργασίας το ανέβαλα διαρκώς. Στον ΑΡΗ έχουμε επιλέξει να εφαρμόσουμε ένα μοναδικό μοντέλο διοίκησης και η επιτυχία του βασίζεται στη συμμετοχή όλων των Αρειανών.

Μπορεί να παρακολουθώ κυρίως τους αγώνες μπάσκετ του ΑΡΗ, ωστόσο το επόμενο Σαββατοκύριακο θα βρίσκομαι στο Κλ. Βικελίδης για τον εντός έδρας αγώνα της ομάδας μας και θα περάσω από τα γραφεία της Λέσχης για να παραλάβω την κάρτα μέλους μου.

Το επόμενο χρονικό διάστημα θα συμμετάσχω μέσω της Λέσχης Φίλων ΑΡΗ και στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου που κάνει η ΠΑΕ ΑΡΗΣ, ενώ ανυπομονώ να ψηφίσω και εγώ στις εκλογές για την ανάδειξη του Διοικητικού Συμβουλίου.

Πρέπει να αγκαλιάσουν όλοι οι Αρειανοί την προσπάθεια που γίνεται. Η εγγραφή και η ενεργός συμμετοχή στη Λέσχη Φίλων ΑΡΗ είναι μονόδρομος για την επιτυχία. Πλέον μπορώ και εγώ να δηλώνω περήφανα ότι δεν είμαι απλά ΑΡΗΣ, αλλά ότι είμαι ο ΑΡΗΣ !»
πηγή