Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Καμπάνια του star ¨ Ρίξτε τις τιμές¨ , μια σκέψη για την επικρατούσα νοοτροπία...


Δε γνώριζα την καμπάνια του τηλεοπτικού σταθμού.
Θα περίμενα οι φοιτητές να έχουν ως προτεραιότητα τα φθηνά βιβλία, c/d, εισιτήρια σε μουσεία- εκθέσεις κλπ.
Όμως στο ρεπορτάζ, για την καμπάνια, τους είδα να ζητούν μόνο φθηνούς καφέδες και σουβλάκια, απειλώντας ότι θα αλλάξουν στέκια (θα φύγουν ακόμα και από το Κολωνάκι) αν δεν πέσουν οι τιμές...


Σίγουρα δεν είναι το σύνολό του φοιτητικού κόσμου αλλά φοβάμαι ότι είναι η επικρατούσα νοοτροπία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου