Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Ο Φάνης Μουρατίδης διαβάζει Πατερικά κείμενα στο Ραδιόφωνο της Εκκλησίας της Ελλάδος


Τον Φάνη Μουρατίδη τον ήξερα σαν έναν καλό ηθοποιό αλλά και σαν έναν καλό φίλο του Άρη.
Σήμερα διάβασα στο τρωκτικό ότι έχει και άλλες ενδιαφέρουσες πλευρές.

Αντιγράφω απόσπασμα δημοσίευσης του τρωκτικού.


Ο Φάνης Μουρατίδης μας κρατά συντροφιά κάθε Τετάρτη 11 με 12 το βράδυ με τη «Ραδιοφωνική βιβλιοθήκη» από τη συχνότητα της Εκκλησία της Ελλάδος. Αυτές τις διαδρομές στα ερτζιανά τις ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο και δεν σκοπεύει να τις αφήσει. «Δεν είναι καθαρά εκπομπή, με την έννοια ότι βγαίνω και εκθέτω τις απόψεις μου ή βγάζω κάποιον λόγο. Αυτό το οποίο κάνω είναι να διαβάζω κείμενα πατέρων και γερόντων στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας της Ελλάδος» δήλωσε στην «Espresso της Κυριακής» ο γνωστός ηθοποιός.

Η συνεργασία προέκυψε, όπως λέει, τελείως ξαφνικά, όπως συμβαίνει με τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή μας. Θυμάται: «Ολα έγιναν τυχαία. Το συγκεκριμένο ραδιόφωνο προέκυψε από μια συνεργασία που είχα κάνει παλαιότερα με τη γερόντισσα Γαβριηλία. Τότε κάποιοι άνθρωποι με άκουσαν και μου έκαναν την πρόταση να διαβάσω πατερικά κείμενα. Με ενδιέφερε και το έκανα».
Και συνεχίζει: «Νομίζω πως όλοι οι άνθρωποι ξεκκινούν να κάνουν κάτι από μια επιθυμία. Μόλις μου ήρθε η πρόταση μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να το κάνω και το έκανα. Αυτό είναι όλο».

Μια ιδιαίτερη ραδιοφωνική πρόταση που ξεφεύγει από τα τετριμμένα και τα γνωστά μονοπάτια, δείχνοντας και άλλες πτυχές του ηθοποιού. Ο Φάνης Μουρατίδης έχει μάθει να ταλαντεύεται, να μάχεται και να συγκρούεται στην τέχνη και τη ζωή του. «Η δική μου πρόταση μέσα από την εκπομπή είναι να επικοινωνήσω αυτά τα κείμενα με τους ακροατές του σταθμού. Μου δόθηκε το βήμα και πραγματικά το κάνω με πολύ μεγάλη χαρά. Τα σχόλια που λαμβάνω για την εκπομπή είναι θετικά. Πραγματικά πιστεύω στη διαχρονική αξία της αλήθειας που πραγματεύονται».

Ο ηθοποιός δεν θεωρεί τον εαυτό του ιδιαίτερα θρησκευόμενο ή κολλημένο με τα της Εκκλησίας με τον κλασικό τρόπο προσέγγισης. «Εχω την οποιαδήποτε σχέση που έχει κάθε άνθρωπος με τον Θεό. Ο τρόπος επικοινωνίας μαζί Του είναι ήσυχος, διακριτικός, προσωπικός» μας εκμυστηρεύεται και μας αποκαλύπτει: «Η διαδικασία αυτή μου γαληνεύει την ψυχή και νομίζω ότι λειτουργεί και λίγο ψυχοθεραπευτικά σε μένα. Δεν πρέπει να χάνουμε την ελπίδα μας όσο και δυσοίωνα να ακούγονται τα πράγματα δίπλα μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου